mandag 30. november 2009

Adventsbart

Å satan! Nå har jeg klart å pøse på med blogginnlegg, 29 dager i strekk. Også holdt søvnen min på å ødelegge den siste lille dagen i november? Nei trukke det! Da hadde jeg blitt sinnssykt ergerlig. Jeg er fryktelig usikker på om jeg skal prøve meg på et desemberfenomen som noen prøver å ordne, slik at det blir tradisjon. Jeg snakker nå om Adventsbart (http://www.facebook.com/event.php?eid=173608838121&index=1).

REGLER:
1. Det er ikke lov å barbere barten i tidsrommet 1. - 24. desember.
2. Skjegg er ikke tillatt, barten skal holdes hellig i dette tidsrommet.
3. Aller helst bør man være nybarbert 1. desember, men vi dreper deg ikke dersom du har to millimeter bart.
4. Vi håper også at du vil laste opp et bilde av deg selv på eventen 24. desember, der du viser frem din überkule mustasj!

Du skjønner kanskje at dette kan bli et problem for de fleste å gjennomføre? Jeg tenker på hvor dumt dette nesten garantert kommer til å se ut, og de resterende fester før julaften, for å ikke snakke om julegave-shoppingen! Men kanskje jeg klarer det, hvis flere rundt meg også går inn for det. Jeg skal i så fall ta en bilde til bloggen rett før jeg barberer den bort. Det er jo 0.01% sjanse for at jeg ser kul ut med bart..

Uansett er det sinnssykt deilig å være ferdig med bloggmåneden og jeg håper jeg ikke har sviktet for mye med kvalitet, siden jeg har økt produksjonen betraktelig. Selv om jeg er klar over at 5-6 innlegg ikke har overbevist meg ihvertfall. Nå må jeg gå hardt inn for å bli trøtt igjen, slik at ikke døgnrytmen min blir helt ødelagt. Derfor kommenterer jeg rundt i morgen isteden. :)

Hva er dine tanker om dette her?:)

15 kommentarer:

  1. Skaff deg en adventsbart ;) Hadde jeg grodd ordentlig bart hadde det vært kult, men sånne halvlange kjønnshår er ingenting å samle på :P hehe

    SvarSlett
  2. Haha! Jeg hørte utrykket "adventsbart" for første gang i dag. En i klassen min prøver å verve så mange som mulig. Jeg hadde tegna noen tegninger av noen rare figurer på et ark, han anla bart på alle figurene og skreiv "Adventsbart-party". Det var kult!

    Foreløpig har jeg 10 deltakende venner på denne eventen på facebook! Haha, ELSK

    SvarSlett
  3. Å huffameg, haha. Nei huff. Hva kan jeg si, jeg er ikke noe fan av bart, for å si det sånn ! MEN, det er utrolig stilig med sånne ting, et kult "veddemål", og underholdning for oss, hahaha.

    Ha en fin helg !

    SvarSlett
  4. Bartemann? Nei, ...Onkel har bart, og den er freda...
    Du trenger ikke bart! ;)

    SvarSlett
  5. Deet er jo råå bra ! Du må jo bli med på barten, mange i paralellklassen som er med på den ! :D

    SvarSlett
  6. Haha! For et tiltak... Bart er sjeldent pent.. Barber deg heller du! ;)

    SvarSlett
  7. 9 Dager med sparing nå.. Jeg HATER det virkelig :P Det hjelper ikke akkurat at jeg har 4 års forsprang med skjeggvekst i forhold til de i klassen heller. Pluss at vi måtte nazi-barbere oss hver dag i militæret..

    Jeg er ikke sykt keen på å fortsette, men jeg skal gi det noen dager til!

    SvarSlett
  8. Haha, artig påfunn. Og sikkert gøy å gjøre det når man er mange om det ;) Men vet ikke om så mange unge som kler det sånn kjempebra, hihi. Kult at du har klart deg så langt. Blir gøy å høre om du holder ut til jul :P

    Noen gutter jeg gikk i klasse med på vgs sparte til bart da de var 19 for å kunne komme inn på 20årsgrensen på et utested, og alle kom inn den helgen! Haha.

    SvarSlett
  9. Hvordan går det egentlig?

    SvarSlett
  10. Nå må du ikke slutte helt med bloggingen her :) Tusen takk for hilsen! Håper du hadde en fantastisk jul, med god mat, familie og gode julegaver!

    SvarSlett
  11. mine tanker er : oppdater. haha

    SvarSlett
  12. Haha! Jeg tok sol i dag jeg, for første gang på lenge :-D Det var ganske bra. Sollys er jo viktig nå når det blir så mørkt, for energien sin del: en god unnskyldning.

    Ja jeg syns du ikke bør slutte helt. Du var jo inne i en så god bloggeperiode. Bør hvertfall slenge inn ett innlegg og vise at du lever! :-) Ah, ja den slitsomme oppladning.. Huff, får vel begynne jeg og nesten.

    SvarSlett
  13. Enig med Deadbarbie jeg.
    Hva med ett innlegg i måneden hvertfall, er det overkommelig..? :) :)

    SvarSlett
  14. sv: Jo tusen takk! :D

    Jeg tror også det ville vært veldig krevende.. Hadde nok heller helt mot politi enn fengselsbetjent. Vil ikke ha et veldig trist yrke heller, og tror ikke jeg kunne hatt det hele livet. Kanskje sånn litt bare! :-D

    Og jeg er enig med deg jeg, noen bør isoleres. Men over så lang tid, nei herregud! Og bøker burde jo være tilgjengelig. Greit man sitter i fengsel, men man må tenke på at de skal klare seg når de skal ut igjen, så hvorfor ikke gi de litt kunnskap mens de alikevel sitter der (selv om det muligens kan være "kun" i seks måneder). Et rart problem ja.

    SvarSlett

Hans Petter L Johansen's Profile
Hans Petter L Johansen's Facebook Profile
Create Your Badge