onsdag 24. februar 2010

Tomt

Det stemmer, det de sier om at livet er for kort. Jeg har ikke lyst til å gå i detaljer, men det er triste tider. Min Morfar gikk bort. Det er snart en uke siden og minnene dukker opp. Han var faktisk som en far for meg, store deler av livet mitt.

Jeg har faktisk aldri vært i begravelse til noen jeg har hatt et nært forhold til. Men nå til fredag skal jeg være en av seks som bærer kisten hans. Det er noe jeg gruer meg sinnssykt til. Ikke nok med at man skal kjempe mot sorgen selv, men man har alles øyne mot seg.

1 kommentar:

  1. Kondolerer.. Det var veldig trist å høre. Det er vel ingen trøst, men jeg tror nok din morfar fikk leve livet ut, og oppleve mye godt. Ta vare på alle minner du har! Det er viktig :-) Og jeg tror nok kistebæringen gikk veldig flott. Det er en fin ting å gjøre som ett siste farvel.

    Og du er ikke alene om sorgen, jeg vet det er tungt, men bilder og flotte tanker om de som er borte hjelper meg godt :-)

    SvarSlett

Hans Petter L Johansen's Profile
Hans Petter L Johansen's Facebook Profile
Create Your Badge