lørdag 28. november 2009

Jeg tar det tilbake.

Host:
Type:
Network:
Global
Start Time:
Saturday, November 28, 2009 at 9:05pm
End Time:
Tuesday, March 30, 2010 at 12:05am
Location:
around the world

Your RSVP


Jeg blir nok nødt til å ta tilbake min hets av overdreven "day making". Som du kanskje ser her, har det blitt satt i gang en fin "day". Vet ikke helt om jeg trenger å utdype dette veldig mye mer. Men det beste er jo så klart at denne dagen varer i 4 måneder :D

Håper du har en fin helg :) Ca 2 timer til pokingen kan begynne!

4 kommentarer:

  1. ;) Yes, hatt en kjempe fin helg ;)

    SvarSlett
  2. Hahahaha, herregud ! :p Tidig.

    sv: Jo tusen takk! =) Har faktisk ikke tatt sol, jeg har tatt det rolig med det. Men til gjengjeld føler jeg meg helt dritt uten solen. Utrolig hva en sånn liten ting kan gjøre. Men jeg skal prøve å motstå! Tok faktisk ikke sol den dagen jeg skrev i innlegget at jeg skulle ta det. Stolt! =)

    Jeg syns 2012 var helt grei, ja. Gjor ikke noe sånn veldig stort inntrykk, men en okei film å se :-)

    SvarSlett
  3. sv: Huff ja. Merkelig hvordan alt bare forandres av litt penger ! Rart å være avhengig av noe sånt. Jeg har liksom alltid klart meg uten penger, og ikke hatt noe bekymringer. Men etter hvert som man blir voksen...

    Mobilabonnementer ja! Mitt ble åpnet på fredag, det ble også stengt pga en regning som jeg trodde var betalt , men akk nei, haha. Får håpe det ikke blir stengt for deg, det er veldig kjipt. Mobil blir man lett avhengig av!

    SvarSlett

Hans Petter L Johansen's Profile
Hans Petter L Johansen's Facebook Profile
Create Your Badge